dimecres, 25 de setembre del 2013

GOOGLE DRIVE

Pot ser, si haguès descobert abans aquest sistema que oferia Google Chrome, la meva gestió de documents i archius utilitzats en els cursos escolars estaria més a l'accès, guardats d'una forma segura, amb opció de compartir-los d'una forma fàcil i gens complexa. Així, m'haguès facilitat la meva feina.
Em disposo a endinsar-vos una mica en esta eina tan útil.

Google Drive és un servei d'allotjament d'arxius que permet emmagatzemar, crear, modificar, compartir i accedir a documents, arxius i carpetes de tot tipus en un únic lloc.






Aquest sistema permet crear carpetes,documents, fulls de càlcul, presentacions, formularis i dibuixos amb la particularitat que ho estàs fent online. D'aquesta manera no cal guardar-los en l'emmagatzematge del teu ordinador.




Utilitzar aquesta aplicació és una tasca senzilla, que no requereix temps i que tots els meus companys i jo en la matèria de GITIC vam aprendre, en no gaire estona.
L'explicació d'aquest vídeo és molt bona i amplia una mica la nostra definició: 



Fins aviat,

Andrea López Cruz





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada